Modele

Hydrema 912 DS Rail

WOZIDŁO dwudrożne do prac kolejowych HYDREMA 912 DS RAILWIELOFUNKCYJNY TRANSPORTER DROGOWO / TERENOWY z podwoziem kolejowym o udźwigu 10 ton.

Wozidło przegubowe HYDREMA 912 DS RAIL, najczęstszy wybór firm kolejowych ze Skandynawii, Anglii, Danii i wielu innych krajów gdzie głównym warunkiem wyboru maszyny jest niezawodność, zdolności terenowe oraz mobilność w każdych warunkach. Hydrema 912 to produkt Duński powstający wyłącznie w Europejskich zakładach z Europejskich podzespołów co gwarantuje poziom jakości i niezawodności nieosiągalny dla konkurencji. Wozidło można zarejestrować do ruchu drogowego. Ważnym jest brak urządzenia zwanego „tachografem”.

Transport kruszywa oraz przemieszczanie materiałów po torach kolejowych wymaga niestandardowych rozwiązań. Dodatkowo brak dróg technologicznych oraz oddalenie od dróg utwardzonych znacząco utrudniają to zadanie. Szczególnie ciężki okres to zima i roztopy, nie wspominając o terenach bagiennych. Oferowana przez nas maszyna rozwiązuje Państwa problemy, HYDREMA DS RAIL to wyjątkowy transporter terenowy doceniany tam gdzie zwykłe wozidła i wywrotki nie dają rady. Niski nacisk na grunt pozwala na pracę na bagnach co szczególnie doceniają użytkownicy z Holandii i Skandynawii, niezawodny napęd pozwala dojechać prawie wszędzie, kompaktowe gabaryty umożliwiaj prace także w mieście a opcjonalny 3-stronny wysyp upraszcza rozładunek. Na życzenie dostarczamy maszynę jako podwozie do zabudowy.

Jeśli zastanawiają się Państwo czy warto nabyć HYDREMĘ 912 DS RAIL, podpowiadamy:
  • Wozidła przegubowe posiadają Europejską homologację drogową uprawniającą do poruszania się po drogach publicznych jak zwykła ciężarówka  i umożliwiającą rejestrację na terenie RP.
  • Posiadają hydrostatyczny napęd gwarantujący zużycie paliwa poniżej 8 l/h dla wersji 10 tonowej niezależnie od terenu w jakim się poruszają oraz najwyższą odporność na eksploatację na każdym placu budowy.
  • Wozidła doskonale sprawdzają się w każdej firmie zainteresowanej minimalizacją kosztów napraw ciężarówek - każde wozidło jest przystosowane do pracy w najcięższym terenie, nie posiada sprzęgieł, hamulców tarczowych i wielu delikatnych rozwiązań stosowanych w ciężarówkach typu 6x6 lub 8x8 stosowanych do pracy na szosie i w ciężkim terenie ponadto oszczędza paliwo, bardzo dużo paliwa.
  • Wozidło oszczędza pieniądze i jest samo spłacającą się inwestycją, obniża koszty napraw i remontów, ułatwia poruszanie się w trudnym i niedostępnym terenie, pozwala z użyciem jednego pojazdu obsługiwać transport wewnątrz budowy i poza nią na dystansach do 40 km.

HYDREMA 912 DS RAIL posiada cechy wszystkich wozideł HYDREMA:
  • Dużą odporność na przeładowanie i przeciążenie dzięki konstrukcji zaprojektowanej do najcięższych prac.
  • Hydrostatyczny układ napędowy gwarantuje sprawność poruszania się i minimalne zużycie paliwa.
  • Układ napędowy i hamulcowy skonstruowany jako układ terenowy o najwyższej trwałości który sprawdza się także na drodze a nie układ drogowy który można stosować w terenie.
  • Oryginalną zabudowę HYDREMA o najwyższej jakości, wytrzymałą i odporną na załadunek ciężkimi maszynami, wykonaną w Niemczech, z materiałów najwyższej jakości.
  • Stały napęd obu osi oraz pełne blokady umożliwiają eksploatację w każdych warunkach, maszyna zaprojektowana pod kątem warunków terenowych w Skandynawii, Holandii, Danii, Islandii, Kanady, Syberii gdzie jest najczęściej spotykana, w wersji 10 tonowej wyjątkowo popularna w Anglii gdzie ciężki teren łączy się z gęstą siecią dróg publicznych, wszędzie tam gdzie klasyczne wozidła oraz wywrotki są zbyt słabe lub zbyt nieporęczne ze względu na swoje gabaryty.
  • Jeden pojazd do pracy w terenie i na drogach publicznych, możliwość dostosowania floty do zmieniających się warunków rynkowych, dziś w mieście a jutro na budowie wałów przeciwpowodziowych lub linii kolejowej.
  • Wysyp boczny (opcja MULTITIP) w modelach 912 pozwala na rozładunek bezpośrednio na wykop.
  • Duża mobilność przy kompaktowych wymiarach serii 912 doskonale sprawdza się przy budowie tuneli.
  • Niezawodna konstrukcja i wytrzymałość ramy nośnej przy niskim nacisku na grunt i dużej ładowności pozwala na pracę w miejscach gdzie innych środków transportu zastosować się nie da.
  • Spełniamy wymogi Urzędu Morskiego w Słupsku w zakresie możliwości pracy  w linii brzegowej, na wydmach itp., dzięki naciskowi na grunt wersji HM poniżej 0,9 km/cm2.
  • Przednie złącze osprzętu pozwala na montaż pługu, zamiatarki i wielu innych, w wersji kolejowej złącze to wykorzystywane jest do przedniego wózka, istnieje jednak możliwość demontażu wózka i pracy na drodze z osprzętem jak wykaszarka, pług, zamiatarka.
  • Opcjonalna zabudowa typu „hakowiec” umożliwia użycie maszyny z narzędziami komunalnymi.
  • Opcjonalnie oferujemy podwozie kolejowe do pracy na torach.
  • Wersje specjalne do najbardziej nietypowych zastosowań.

 912 DS RAIL 
Masa całkowita 18000 kg  
Ładowność nom. (na torach) 10000 kg  
Ładowność nom. (na drodze)  7800 kg
Masa maszyny – pusta12000 kg
Szerokość całkowita zależnie  2470 mm
Przewidziane ogumienie  600/55x26.5 CARBO Xibbb
Prześwit terenowy – pod mostami 400 mm  
Prześwit kolejowy – pod kołami Cat. 2 125 mm  
Szerokość zabudowy 2210 mm  
Wysokość max. 3010 mm  
Długość całkowita 6283 mm  
Wysokość krawędzi burty 2170 mm  
Pojemność zabudowy – równo z burtami  4,8 m3
Pojemność zabudowy – z nadsypem 5,6 m3  
Kierunek wysypu  Do tyłu / opcja boczna
Zewnętrzny promień skrętu 6,1 m
Zbiornik paliwa 140 l
Nominalne zużycie paliwa  6 – 9 l/mth
Podwozie - oscylacja ramy  +/- 12 st
Stabilizacja podwozia 2 siłowniki, dynamiczna  
Zawieszenie przód Amortyzowane - DS  
Zawieszenie tył Most sztywny  
Blokada mostu przedniego LSD  
Przeniesienie napędu  ZF 6WG115 – Hydrostat Powershift, 6 biegów, stały napęd obu osi drogowych  
Napęd kolejowy  układ rolek z tylnej osi wg. Cat. 2 bez kontaktu kół ogumionych z szynami  
Dyferencjał centralny z blokadą  100%  
Prędkość transportowa 45 km/h  
Prędkość transportowa 0 - 60 km/h torowa  
Układ skrętu ramy 35 st  
Moc silnika / Moment obrotowy 96 kW / 516 Nm  
Producent silnika Perkins 1104E  

Wozidło Kolejowe 912 DS RAIL posiada standardowo:

  • KRUGER, ograniczenie wysokości podnoszenia wywrotki do 4,3 m
  • Układ jezdny Cat. 2 zabezpieczający przed ew. uszkodzeniem wszelkie czujniki w szynach itp.
  • Możliwość demontażu podwozia torowego w czasie ok. 2 godz.
  • Możliwość montażu kół typu HM  – bagiennych lub kół pełnych 17.5 x25 po zdjęciu wózków torowych
  • Szybkozłącza hydrauliczne na podłączeniach podwozia kolejowego pozwalają nie tylko demontaż wózków ale także montaż pługu do śniegu czy zamiatarki
  • Koła kolejowe o średnicy 550 mm
  • Stabilność na torach – statyczna przy rozładunku w ramach współczynnika 1.8 : 1 co znacząco zwiększa bezpieczeństwo
  • Kamera cofania i dwie kamery podwoziowe monitorujące trakcje na torach
  • System sterowania awaryjnego z ręczną pompa hydrauliki na wypadek awarii
  • Automatyczne przełączanie kamery cofania jeśli aktywuje się podnoszenie wózków
  • Sterowanie maszyna jedną dźwignią – dżojstik
  • 400 mm przedłużenie burty tylnej zabudowy wywrotki zabezpiecza przed rozsypywaniem materiału


www.HYDREMA-POLSKA.pl
Dystrybutor na terenie Polski:
95-002 Nowe Łagiewniki ul. Okólna 64; e-mail: info@hydrema-polska.pl
tel. + 48 600 408 895 tel. + 48 42 659 03 75